Odstąpienie od umowy
KARTA GWARANCYJNA
Warunki gwarancji
1. Wyrób objęty jest 12-miesięczną gwarancją.
2. Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu …… dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego produktu
3. W przypadku, gdy usunięcie wady nie jest możliwe lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami, Gwarant może wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad.
4. Gwarancją nie są objęte reklamacje dotyczące:
a) naturalnego zużycia wyrobu (w tym ścieranie powierzchni podnóżków i podstaw krzeseł i stołów),
b) mechanicznego uszkodzenia wyrobu
c) wad wyrobów po jakichkolwiek przeróbkach i zmianach konstrukcyjnych oraz naprawach dokonanych samodzielnie
d) wad powstałych w wyniku montażu niezgodnego z instrukcją i użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem,
e) użytkowania niezgodnego z zaleceniami zawartymi w ogólnych warunkach dotyczących eksploatacji, uszkodzeń kółek lub podłóg, wynikających z nieprawidłowego doboru dostępnych opcji (np.: użycie twardych kółek na twardych podłożach); dobór właściwych opcji nie wyklucza powstania uszkodzeń, które mogą nastąpić w związku z użyciem nieodpowiedniej jakości wykładzin, paneli, parkietu itp. lub być spowodowane zanieczyszczeniem powierzchni (np.: piasek),
f) różnic w odcieniu tkanin, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych producenta tkanin, a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów nabywanych przez Nabywcę sukcesywnie,
g) uszkodzeń wynikających ze skrajnych warunków klimatycznych lub czynników środowiskowych (np.: kwasy, wilgoć itp.),h) odkształceń w piance,
i) zużycia eksploatacyjnego kółek lub materiałów obiciowych,
j) zniszczenia powierzchni elementów drewnianych o krawędzie biurek lub innych urządzeń biurowych; uszkodzenia mechaniczne powierzchni drewnianych nie są uznawane jako wady produktu,
k) komponentów drewnianych użytych w produktach, jeśli reklamacja dotyczy nieznacznych różnic występujących w obrębie pojedynczych elementów; natura surowca jest przyczyną braku możliwości precyzyjnego ustalenia finalnego efektu estetycznego, rozumianego jako barwa, odcień i rysunek drewna,
l) produktów z tapicerką ze skóry, gdzie przedmiotem reklamacji są naturalne cechy surowca, takie jak różnice w fakturze i odcieniach oraz blizny i ślady ukłuć owadów; podczas eksploatacji (np.: na siedzisku) skóra nabiera połysku i staje się luźniejsza (rozciąga się); Gwarant nie uwzględnia reklamacji, w której wymienione cechy są jej przyczyną,
m) w przypadku krzeseł i foteli: wyrobów użytkowanych dłużej niż 8h/dobę (zastrzeżenie to nie dotyczy wyrobów przeznaczonych do długotrwałego użytkowania 24h/dobę a ich takie przeznaczenie zostało wyraźnie w dodatkowej deklaracji gwaranta zapewnione).
5. W przypadku wystąpienia usterki Nabywca powinien dostarczyć produkt zabezpieczony przed uszkodzeniami w trakcie transportu wraz z ważną kartą gwarancyjną do sprzedawcy, u którego dany produkt zakupił.
6. Po upływie 7 dni od wydania produktu Nabywcy, roszczenia odnośnie uszkodzeń mechanicznych (zarysowania, wgniecenia, otarcia, zabrudzenia tapicerki, braki elementów itp.) nie będą uznawane. W w/w. terminie należy rozpakować towar, zdjąć folię i zabezpieczenia w celu wykluczenia uszkodzeń mechanicznych. Jeżeli w dniu dostawy są zastrzeżenia co do dostarczonego produktu, konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub przewoźnika i przesłanie go do Gwaranta wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
7. Niniejsza karta gwarancyjna jest ważna z prawidłowo wypisaną nazwą i typem wyrobu, rodzajem i kolorem wykończenia oraz datą sprzedaży.
8. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjne obejmuje obszar RP.
9. Dokonanie naprawy przez nieuprawnione osoby, użycie do naprawy nieoryginalnych części skutkuje utratą gwarancji.
11. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.
12. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
13. Niniejsza karta gwarancyjna dotyczy .................................................................. o cechach ................................................................. /nazwa i typ wyrobu/ /rodzaj i kolor wykończenia/i dacie sprzedaży ...................................... (punkt 13 wypełnia sprzedawca).
GWARANT: MIMIA sp. z o.o. ul. Wiosenna 12, 64-930 Szydłowo, tel.: ………………..mail: ………………………………..przypadku reklamacji Nabywca winien uzupełnić zgłoszenie o poniższe informacje i załączyć je do reklamowanego wyrobu.
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
1. Nazwa i typ wyrobu: ...................................................................................................................................................................
2. Data zakupu.........................................................................................................................................
3. Imię i nazwisko, adres, telefon i e-mail Reklamującego:.........................................................................................................................................
4. Opis reklamowanych wad:................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
5. Inne / uwagi / żądania:.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... …………………………………..
/data i podpis Reklamującego/
(tylko jeżeli zgłoszenie jest przesyłane w wersji papierowej)